Härlig dag!
Underbart väder idag! Blev en uteritt med mamma & comedi idag. passade på att klättra lite med, snygga rumpor ska det bli till våren ;) imörn blir det lite studs för Cora om ridbanan är bra! 
Det är sån jäkla skillnad på cora från när jag fick henne, kom ihåg att i början när jag red ut så gick hon bara rätt över allt och följde inte vägar eller stigar automatiskt så jag fick sitta och styra hela tiden, la jag till skänkeln sprang hon bara iväg. Idag la jag märke till att hon gick längs vägen på helt lång tygel och att hon flytta sig när jag la till skänkeln ist för att rusa framåt. Så lite har det gått framåt, gick jäkligt bra på dressyrlektionen i fredags. Fick jättebra tips på hur jag ska rida skänkelvikningarna bra och få med hela henne utan att bogarna flyter ut( som e alltid gör) så bara träna vidare, just sidförflyttningar har visat sig vara mycket problematiska för oss ;) 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress