Helluuu again
Hej igen, var ett tag sen! Har inte haft någon direkt motivation till att skriva här då det hänt massa saker privat, men kan säga att Cora har fått en liten vintervila den här månaden. Mammas kompis ska även komma igång och rida Coris åt mig nu, red första gången i söndags och det hade gått jättebra fast hon var extremt pigg ;) så det är skönt att få lite hjälp faktiskt! Jag red lite igår på banan, har bara ridit lättare ridning ute tills nu så var kul att prova om man fortfarande hade någon känsla! 

Det gick helt klart över förväntan, men hennes ork tog snabbt slut märkte jag & ja, nu måste jag nog fan klippa henne... Buhu ;( men så fin liten häst jag har, så jäkla tuff är hon att rida när det blir rätt:) nu har jag fått tillbaka lite motivation men har tänkt att ta det lite lugnt till efter nyår, då ska vi lösa medlemskap i vrf så vi kan träna i deras ridhus, kan man komma igång lite mer på riktigt hoppas jag =)! Kjaam




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress