Barbacka

Imorn är det dressyrträning som står på schemat! Cora fick stå igår och tänkte att jag bara skulle stämma av lite idag men när det väl kom till kritan var jag inte så taggad efter allt jobb i helgen så det blev en barbacka tur istället - Första sen sist man hade ponny( typ när man var 13) haha fyfan vilken crappy balans jag har!! Stackars häst men det var nyttigt iaf så får rida mer utan sadel tror jag allt ;)

Försökte mig på någon sorts dressyr på fältet med en as pigg häst som undrade vad jag tog mig till uppe på ryggen;) sen kom jag på den fantastiska idén att galoppera, men ja Julia vilken bra idé! Blev några bockserier och det VAR mer tur än skicklighet som gjorde att ja inte ramla av typ 13 gånger under ridpasset. Ska tvinga mamma fota o filma lite imorgon, luhuuuu

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress