Alla sätt är bra utom dom dåliga

Ledig idag så började dagen hos veterinären med ena kissekatten, såg bra ut men får om några dagar reda på om han har diabetes eller om han är frisk :)

Eftersom jag träna och är helt död efter lång dag igår så bestämde jag mig för att bara skritta Cora idag så hon fick röra på musklerna lite. Passade på att ta med mig Comsan oxå så blev några varv på fältet. En månad kvar till hans återbesök så dags att börja skritta igång han nu:)

Det var så jälla äckligt när jag skulle hämta de i hagen, as mkt grodor & såklart stod hästarna läääängst ner av alla hagar.. Kul, så bestämde mig för att rida tillbaka på Cora(jättebra idé)

Tjaaa bilden nedanför är en sekund innan comedi stack iväg i världens galopp, tack comsan:) (slapp grodorna iaf)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress